Loca

Hej :D Nu är jag tillbaka. Varför jag inte har skrivit är väl för att det inte har funnits något intressant att berätta om (inte för att mina tidigare inlägg har varit intressanta..) och för att jag inte har orkat. I måndags så kände jag för att blogga, men då funkade inte internet. nähe..
Denna dagen har varit riktigt bra! Vaknade upp bredvid Robban, åkte till skolan och pussade min man hejdå. Får sedan ett sms av honom: Har du råd att åka utomlands i början av sommaren också? Då är det billigt.
"Hur fan ska jag få ihop pengar till både Rhodos och Kreta dåååå?" tänkte jag. Visserligen så jobbar jag, men man vill spendera lite pengar nu också.. Kommer hem och frågar mamma och jag får åka utomlands med Robban. "Det är klart du ska åka! Det med pengarna löser sig". Världens bästa mami!
Kreta den 3 juni - 11 juni
Rhodos 16 juli - 23 juli
Jag hade tänkt skriva om mina planer för helgen, men detta inlägg kommer bli för långt så jag tar det i ett annat inlägg!
PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0