I came to party with my girls

Ja men hallå! Igår var jag på fest i Vaxholm med mina ladies.. Hade så himla ont i huvudet hela kvällen, men det stoppade inte mig! Jag är inte en höjdare på ölspelet, vilket resulterade i att jag typ fick svepa mina glas, hahaa.
Mycket disco pogo, vilket känns i nacken idag (vi headbangar alltid till dp). Amandas snälla mamma hämtade senare upp oss för efterfest på donken. Så jääävla gott. Pommes frites, cheesburgare, cheddar och cola. Baaam.
Den här dagen har spenderats i min säng med Elin och nickie, framför braveheart på tvn. Nu blir det kinamat!
Sandra, Linnea, Elin, jag (sur?), Amanda och Maja
Mötte några skidåkare på vägen hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0