Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja. Du heter: Lisa Söderberg. Smeknamn: Har typ inget :) Låt som när du är ledsen sörjer till: Never easy - Kurt Nilsen. Beroende av: Mina vänner! Vad tror folk om dig: Har verkligen ingen aning. Typ skönaste tjejen ever. Stämmer det: Ja. Vad får du oftast komplimanger för: skulle väl i så fall vara mitt hår. Vad säger du för att imponera på någon: Haha jag brukar inte försöka impa på folk. Hur imponerar man på dig: Världens bästa partymode :D Brukar du skratta för dig själv: Självklart! Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Ska duscha nu bebi :) Jag älskar dig<3. Var bor du: Vallentuna. Trivs du där: Nja, jag vill bo i stan, eller åtminstonde närmare stan. Äger du några converse: Ja två par. Röda och svarta. Sprit, cider, vin eller öl: Cider :) Brukar du bli för full: Haha ne. Är du allergisk mot något: Pollen :( Hur svarar du i mobilen: Hallå! Antal timmar sömn inatt: 7. brukar du komma i tid: Jag kommer nästan alltid i tid när jag ska träffa någon kompis, men jag kommer ganska sällan i tid till skolan, hehe. När mår du bra: En sommarkväll med en cider i handen och taggade människor runt om kring. Eller när jag är med min man :) När blev du fotad senast: Förrförra helgen tror jag. Hur känner du dig nu: Glad.
Orkar inte svara på några fler frågor hehe :) Har nu läst igenom alla mina gamla inlägg och jag dör! DÖR! Vill radera allt.. Jaja, hej rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0