bra

Hej! Vad bra det har gått med bloggandet..
I fredags så var jag med Robban och bara tog det lugnt. Och gårdagen började med att jag åkte hem från Robert och mötte sedan upp jennifer i centrum för att köpa mat. Vi gick hem till Jennifer och åt, fixade vårat hår och gick sedan vidare till Linnea där Amanda, Elin och Linnea (såklart) var. Där fixade vi till det sista och drog sedan vidare till Robert där det var fest. Jag hade sjuuuuuuukt kul. Efter det så blev det efterfest med Christoffer i Täby, sedan blev det raka vägen hem och ner i soffan. Bombay dreams somna vi till :D
Innan vi drog hem till Robert. Första bilden: jag. Andra bilden: Elin, Jennifer och Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0