You can stand under my umbrella.. Not..................

Hej alla golliga vener.

Inte orkar skriva tyvärr. Under dessa fem dagar då jag inte har bloggat så har det väl egentligen inte hänt så mycket. Har iofs varit i romme vilket var jääääääääääääääääävligt kul. Har egentligen inte tyckt att det varit så kul dom senaste gångerna jag var där, men det var faktiskt najs. Riktigt najs. Ska jag berätta om den dagen ellähh? Mmmm det ska jag..

Jag gick upp 05:00, pigg som fan.. Tog på mig kläder, kissade, satte på mig ytterst lite smink, kollade satt jag hade med mig allt och vandrade iväg. Var väl framme vid min skola 05:43 skulle jag gissa på.. Där stod det 2 bussar, lite sött sådär. Undrade vart fan alla mina vener var... Gick och frågade Rossis i vilken buss 9:orna skulle sitta i. Hon såg lite sur ut och pekade på bussen till höger. Gick dit, går upp för trappan,  så sitter simpalimpa där. "ÄRRUUUU TAGGAD ELLLER LISSAAA?!?!??!" skriker han. Ja. det var jag. Sophie hade redan kirrat en plats till mig så där satte jag mig. Satt ett tag och funtade om jag verkligen skulle ta av mig mjukisbrallorna så att jag bara satt i långkallingar.. Efter att Sophie hade kallat mig tönt och lite sådana ord så tog jag av mig dom.. På resan dit så sov typ alla förutom Adam som jag satt bredvid, eller alltså han satt på andra sidan gången. Kirrade lite godis och snackade med han. När det var en timma kvar så vaknade alla till liv, gööööötttt... Vi kom fram, ställde oss i ett fint led och följde efter nissen. Jag kom längst fram, hihihhhiihhihhihihiihi!!! Tog min utrustning, satte på mig den och vara REDO. Vi började lite lätt i barbacken eftersom att det var Emmas första gång hon åkte skidor. I början ramlade hon rätt mycket men oojojojojo vad hon åkte störtlopp sen. Härligt. Vi åkte alla backar förutom svarta, hehehehe.. Eller vi och vi.. Jag, Emma och Felicia åkte inte svarta med det gjorde dom andra. Proffsen vettni..

Orkar fan inte skriva mer.. Ni kan dock få lite bilder.



Adam jobbar på skönhetssömnen.

Andrea fin.

Lisa <3 Lisa


Sophie lite mystisk

Hahaha Jesper smsar med Niklas? Orkar inte leva upp till namnet SkrytarN' så väljer att inte berätta. Hi.

Undrar en sak förresten.. Varför har jag mer läsare när jag inte bloggar än när jag bloggare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0