Äru myttarN'?

HeJ bEbIsAr!

Fredgs: Gjorde inte ett piss tror jag. Var på så sjukt dåligt humör alltså.. Såååååååååååååå, finns inte så mycket att berätta där inteee!!! 

Lördags: Var på fekkkkkkkkkkeeeeeeeee! Nej men var på fest. Hemma hos anton! JÄVLAR vad han bor fint! Helt seriöst.. sjukt fint hus :) Finns inte så mycket att berätta där heller.. Var inte på så bra humör.. Eller jo, men inte fest humör :PPP Det hände väl inte så mycket egentligen.. Var iaf många där som jag aldrig träffat förut, så det var väl kul. Vi kom hem drygt två, la oss i sängen och somnade väldigt fort...

Jag tog inga bilder och det tror jag inte att någon heller gjorde, så kan ju tyvärr inte lägga in några bilder.. Hehe eller jag filmade.. Inget intressant dock :)

Nu så gör jag ingenting.. Borde plugga NO eftersom att jag har prov på torsdag och jag fattar INGENTING :( + att jag har prov i matte på fredag, fattar ingenting där heller.. Har även ett svenska arbete som ska in på måndag och en hemtenta som ska in nästa onsdag. Chill huh? Jag kissar på sånt här...

Tänkte börja plugga nu. Eller inte....... Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0