Aj mitt öga

Hei.... Jag är inte glad. Varför jag inte är glad är för att mitt ena öga är helt svullet. HAHHAHA. Nej men serri.. Det ser helt sjukt ut.. Gick inte till skolan idag. Skulle ha haft muntliga i svenska idag egentligen men men.. Simon lär bli sur på moi :( Kan berätta om min helg iaf..

I fredags så var det ju skola som vanligt. Jag skulle egentligen ha haft muntliga då, men vi hade redan slutat och jag ville hem så jag sa då att vi kunde ta det på måndag ist och då lackade Simon curry på mig för vi skulle nämligen göra det tillsammans. Alltså han ville göra det då. Aja.. jag gick hem och tog bort allt smink. Såååååååååå plingade det på dörrisen, det var jen. Vi gick till far min. Jag duschade, fönade håret och plattade det medans jennifer tittade på tv. När klockan var runt 4 så drog vi till Täby och köpte en ring och en ros till Emma som fyllde år. När vi kom hem till Vallentuna igen så tog vi bussen hem till jennifer, så fixade hon sig. Därefter så kom pappa och hämtade oss och körde oss ner till centrum. Där åt vi. Alla 3 alltså. När klockan var typ............ vette fan.. halv 9-9 så drog vi hem till mig och fixade oss. Efter en timma eller mindre eller hur fan mycket klockan var så åkte vi upp till Emma. Hälsade iaf på alla, men hahhahahha när jag skulle hälsa på Julia (som jag känner väldigt bra) så säger hon "vem?" öööh aaa.. Iaf så var det ganska segt som sagt. Dom körde mest bara ölspel hela tiden, vilket jag tycker är så sjukt jävla tråkigt. Hehe men sen så skulle en som hette Karoline dra. Julias kompis. Då skulle självklart Julia följa med henne för hon ville inte att hon skulle gå ensam (vilket jag förstår).. Men JAG ville inte att Julia skulle gå ensam så jag frågade henne om jag inte skulle fråga om Jannica ville följa med. Då säger hon "schhh Lisa.. Schh....". Men nääääää jag gick och frågade Jannica om hon inte skulle följa med henne, men då kom Julia och sa att hon inte skulle följa Karoline. Iaf så gick Karoline så jag gick iväg och gjorde annat. men hahah så går jag förbi hallen, så ser jag Julia öppna dörren och springa ut. Haha och jag tänkte inte på det?!?!? Jag gick och gjorde något.. Ajjjjaaaaa så efter 10 min typ.. så börjar jag att tänka vart fan Julia är liksom.. Så går jag till Jannica och berättar att Julia är borta.. Jannica får panik och letar i hela huset efter henne men näää, hon var borta. Så jag och Jannica går ut på gatan och skriker lite efter den lilla krabaten. Sen kommer André ut och säger att hon är med Karoline. Hahahhahahahaha då har hon alltså sprungit efter Karoline, UTAN skor.. Till centrum :') Det tar väl en kvart till centrum därifrån.. Aja.. Då gick vi in.. sen hände det inte så mycket.. Efter ett tag skulle alla dra till Anton men jag orkade inte.. Ist drog jag, Jannica och Julia hem till Jennifer och bara chillade.. Tittade på film :)

Sorry, jag orkar verkligen inte hoppa mellan raderna.. Ni får väl försöka läsa ändå :P
Det blev ganska långt (och tråkigt), så jag orkar inte skriva om lördagen. Puss.


Kommentarer
Postat av: Embla

du är nu med !

2009-03-09 @ 20:02:26
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0