Penna

Mmm hej...

Helgen:
I fredags så var jag med Filip, Jennifer och Marcus. Vi tittade på en aptråkig film.. Sov hemma hos jennifer sen iaf.
I lördags så drog jag hem runt 13:00 kanske.. Jennifer ringde mig senare och undrade om jag skulle med på teater! Jag följde med och den var bra! Rolig och så. Sen drog vi hem till Jennifers, farmors kompis. Hehe. Men det var faktiskt kul! :D Drog sen hem till jennifer, Jannica kom och vi bögade oss... Drog hem till Jannica och hämtade hennes busskort. Drog därefter hem till min mamma,  så att jag kunde hämta mitt busskort.. Sen drog vi hem till min pappa och typ.. sminkade oss? Efter ett tag så tog vi tåget till Bällsta. Mötte Anton och David. Dom ville inte vara hemma hos sig så vi drog hem till Jennifer, aaaa kul........... Vi tittade på en läskig film.. Sen följde jag och Jannica, grabbarna till bussen............ Drog hem och sov. I söndags tittade jag på fotboll med Jennifer, Jannica och André...

Inte så jätterolig helg.. Eller jo mysig :)

Nu är jag sjuk iaf.. Bara för att jag satt i en jävla skog i fredags... Heehehehe tänker inte berätta om det..

Jag är på dåligt humör, tja.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sen och sen och sen.. hahahaha!

är du sjukis? förkyld eller? Puss!

2009-03-23 @ 22:35:01
URL: http://iens.blogg.se/
Postat av: Lis

Hahaha vet..

Ja, förkyld och sånt bajs :( Puss!

2009-03-24 @ 14:41:50
Postat av: Jennifer

bög <3

2009-03-24 @ 18:53:39
URL: http://iens.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg ;)

Hoppas du har haft en toppen dag!

Kramar

2009-03-27 @ 11:21:09
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0