Oj!

Eller vänta.. jag är ju glad.

Jag och Sophie satt förresten och snackade om en naiz sak idag. Eller naiz.. naiz är det inte! Vi snackade iaf om att det är väldigt många killar som slutar vara med sina tjejkompisar för att dom har en flickvän. Fattar ni? Jag har en kompis (en killkompis, hehehheeh) som jag brukade snacka med vääääldigt mycket. MEn viiiips så hade kirrat han en flickvän och vi slutade att snacka.. Det stör mig egentligen inte så mycket, utan det som stör mig är att när det är slut mellan dom så börjar denna person att skriva med mig som att allt är bra? Vaaaa?
Sen är du ju självklart massa tjejer som också gör så.. Jag för att ta ett ex.

Hur är det med er? Var gör ni? Vad heter ni på fejjan? PRAATTTAA MEEEDD MIIIIGGGGG!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

stört ju.....

2009-03-26 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0