Hälig dag

Hei!

Fan vad fint väder det har varit idag! Vi hade en håltimma idag på 2 timmar, så jag och Sophie drog och köpte kladdkaka och satte oss i solen. Fan vad skönt det var! :) Idag har det inte hänt mycket alls. Har bara sovit och pluggat. Blev klar med min svenska uppgift idag.. eller klar, jag renskrivde.

Imorgon har jag kvartsamtal. Jag hatar det! Jag blir alltså så sjukt nervös.. Sitter alltid och "mmm". Vågar inte säga emot läraren. Hehe. Sen efter skolan ska jag vara med Sophie! Längesen jag var med den lille uttisen. Oklart vad vi ska göra, men vi hittar väl på något :D På lördag vet jag inte vad jag ska göra.. Om det inte händer något så chillar jag väl, men det är mys det määääääääääääähh. På söndag måste jag åka och köpa en jacka.. Min jackis är för varm. Måste plugga också. Har en hemtenta i SO som ska in på onsdag. Segt!

Förresten.. Sorry för att jag inte lägger in några bilder, men jag tar typ aldrig kort. Det är synd eftersom att jag har en bra kamera.. Aja.

Puss på alla, hei!

Kommentarer
Postat av: Annika

hei lis :)

ville bara påminna dig om att jag tycker att du ska börja på fotbollen igen ! ;D

2009-03-28 @ 19:52:27
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0