Glad!

HEJ! :D

ÄRE VÅR ELLÄÄHH??? Aaa, tror fan det. Fan vad underbart! Har varit på väldigt bra humör idag :)

Vet ni varför jag inte har bloggat? OK, ska berätta. Min älskade mor har tatt min dator. Haha. Igår var det. Kommer inte få tillbaka den förens jag städer mitt rum, och det tänker jag fan inte göra. OPS! Nej men pallar inteeeeeeeeeeeeee..
Alltså just nu passade jag på att sitta vid mammas data, eftersom att hon är på  jobbet ;)

Fick ett sms ganska nyligen av Nen! Hon vill ut och springa ikväll. Sååå det är det som händer ikväll + att jag måste plugga lite NO dårå. Prov imorgon. Men vet ni?! Jag fattar typ allt! Detta är ovanligt, så ni vet.

Idag åker Sophie bort :( Hon ska till jgkewjcmrkririwirjuiorjewljewl kommer inte ens ihåg vad det heter... Någon skidort iaf.. Lebb hon är.

Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja, det är våååååår!!!! :D

2009-03-19 @ 16:02:51
URL: http://iens.blogg.se/
Postat av: Jennifer

klövsjö? hihihi

2009-03-19 @ 16:04:18
URL: http://iens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0