Fredag!

Hej!

Hur mår ni? Hehe idag mår jag bättre. Eller jag mådde bättre redan igår, tack vare Sophie :) Världens finaste människa tror jag visst att hon är..

Idag i skolan så hade jag nationella i engelska. Både läsförståelse och hör. läs gick väl helt okej tror jag, dock gick hör piss... Det kanske bara är jag som är dum i huvudet, men jag tyckte att det var svårt.
Hade förresten nationella i svenska igår. Muntliga. Haha alla hade sagt innan "det är skilätt!!", så jag var inte orolig alls! Men alltså när bandet började så liksom wtf?!?!?!?! Killen som pratade sade typ "PrästArne och hans 45655432435 döttrar, Lotta, Fia, GFgrdngjrjglkr, Sofie, Elin, Gay, Plutten, Frida.. Okej, så kanske det inte var, men fattade helt seriöst inte ett skit. Det var gammaldagssvenska också, heheh. Aja, det blir säkert bra. Det brukar lösa sig :)

Vad händer idag då kära vänner? Först så ska jag ut och äta middag med min familj (mor och Elin dårå) och en annan familj. Efter det så ska vi på teater. Min kompis är med i den. Alltså det är den familjen vi ska ut och äta med barn, hehe! Fattar ni? Mmmmmm..
Efter det skule jag egentligen på fest, men båda blev inställda?!?! Mjau. Jennifer frågade om jag ville med till Anton, men jag är inte så taggad.. Kanske blir sen :) Ringer iaf henne så får vi se hur det blir. Annars är jag väl bara hemma och slappar idag, men det är ju skönt! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Hey baby med deadmau5! Har glömt bort hur man lägger in filmer från youtube, men om jag kommer på så lägger jag in låten.

Ha det bra ikväll! Puss.


Här är låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0