:')

Hej! Nu har man antagligen fått en liten kusin :') HihHIHIHIhHIHh!!!!!

Alltså vår SO lärare är så störd... Seriöst.
Emma och jag gick och frågade om man max fick skriva 3 eller 4 sidor, så säger hon "Men vad är det ni inte fattar? Ni går i årskurs 9!" Öhhh aha?! Inte vårt fel att hon har formulerat sig som en jävla penis.

Aja, idag ska jag plugga. SO, hehe.. Det går bra. Tror jag. Förutom dårå att jag antagligen kommer att skriva för mycket. Vi får max skriva 3 stycken A4? Vadå MAX?!?!? Hon tänker inte ta emot det som är mer, har jag hört. Vi får väl seeeeee.

Puss, och smek på er som vill<3


Kommentarer
Postat av: jen

det är helt stört! Sådär hade vi också förut på våran NO, jag skrev för mycket så jag gjorde det till en liten bok. hahaha



gud va kul! Vad blev det? :D

ses <3333333 PUSSSS OCH SMEEEEEEKKKKK

2009-04-02 @ 21:20:26
URL: http://iens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0