:'(

Hej små pluttisar. Åh gud, jag ser hemsk ut :/ Sophie tyckte att det såg ut som att jag  hade fått en kuk i ögat, hehe.. hehhe.... Nej men alltså det är sjukt svullet.. Om det har blivit lite bättre imorgon så drar jag till skolan, annars stannar jag hemma igen. VET fett töntigt men jag kan helt ärligt inte gå ut så.....................................

Just nu sitter jag med datan i soffan.. Tittar alltså på TV samtidigt.. Mmmmm åt nyss 3 cheesbrugare, haha. Måste börja träna snart igen.. inte tränat på typ.. 3 månader :( Vill ju börja gymma på gym&sim men frjekjgr.eghkuehjfkewfwelfjewkrhkewfew om man är under 16 får man inte gymma där. Bajsar på sånt..

Nu hade jag tänkt att gå och dö.. Gråta lite iaf.. Piss.

Är med i grej så.. Länkar en tjej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske HAR fått en kuk i ögat :o

2009-03-10 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0