Wee-wee

Hejsan :)

Mår dåligt. Illa. Bajs. Tittade nyss på the city. HaTaR JaYY!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förresten, är det någon som vet när the hills börjar? Inte gått på jättelänge? :O *LeDsEn*. Idag har jag varit glad hela dagen, precis som jag alltid är!!!!!!!!!!!!! Okej??!!?

Ok, det där var inte sant. Eller jo, jag är glad men jag mår dåligt. Alltså, min hjärna är glad men inte min kropp. OK? Vet inte vad det betyder men det lät bra. SoM fAn. Jaja, om ni nååågon gång har tråkigt så ska ni läsa denna blogg: KLICKAAAAAAAAaa

Hon är så jääääääääääääääääääääääääääääääääävla rolig alltså. Nu håller mitt huvud på att gå sönder lite så ska sova. Puzzs.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken är din favoritTV-serie?

2009-01-21 @ 16:52:26
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0