19:25

Hej.

Tycker att alla ska säga GrAtTiS till moi. Nej jag fyller inte år. Det är någonting större. Ja. Har inte somnat efter skolan.

När jag kom hem ifrån skolan så var jag tvungen att gå och handla med min syster för min mor är nämligen sjuk (tänkte skriva sur.) och det var en väldigt fin upplevelse. När jag kom hem åt jag. Lite roligt att veta sådär. SEN så tittade jag på en film, kommer dock inte ihåg vad den hette. Men alltså fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy vilken kiss film. Alltså den var inte dålig, eller jo lite. Men man blev så sur. Typ. Tänke skriva vad som hände i slutet bara för att förstöra filmen, men sen tänkte jag liksom ingen sate kommer någonsin att titta på denna film. Nej. Då var det inte kul.

Andas.

Förresten så träffade jag Amanda idag!!! Naiz. Haha fyfan vad brun hon är. Hon har varit i Thailand i 5 veckor. AboW på det! Idag kom Jennifer hem!!! Haha fyfan vad brun hon är. Hon har varit i Brasilien i 5 veckor. AboW på det!

Heheheh skoja. Eller skojade inte men jag har inte träffat Jennifer än. Men vet att hon är brun :)

Kom på att jag är jävligt bra på att skriva låttexter. Alla i min klass håller med förutom Sophie tror jag. Men det ska vi ändra på. Ska sjunga upp låttexterna för henne tills hon tycker att dom är bra. Sånt brukar funka. Eller så blir det tvärtom att dom hatar den/dom. Men om så är fallet ska jag be henne ljuga. Säga att dom är bra liksom och inte mena det. Det gör inget!!! :) 


Asså ååhhhh har ju gjort  världens finaste bild så går det inte att ladda upp. Ni får se den i nästa inlägg!! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjurtisgirlliee :) <3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<

2009-01-14 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0