Lala

Hei! Kom precis ut ur duschen och nu sitter jag och lyssnar på musik. Smack my derb vettni. Idag har jag iaf varit i täby. Och skolan då :P Men iaf så köpte jag ett par skor, eftersom att mina andra var lite TraSiGa. Köpte även 2 par lite längre linnen och sen ett par jeans. hihHIHIHI!!! Orkar inte ta kort och sånt bajs. Inte nu iaf.

Hehe läste inte ut min bok igår. MEN jag läste. Fast bara typ 15 sidor :P Men asså den suger.. + att jag inte ens gillar att läsa. Har läst eN bra bok i hela mitt liv. GuMmItArZaN. Aja den där boken jag läser nu ska vi iaf göra en teater av och visa upp den på engelska lektion. Det ska vi göra på onsag och vi kommer ju knappast hinna göra en. Vi har inte börjat så :P Eller jooooooooooooooooo, vi har skrivit typ 10 meningar, men det kommer man inte långt med.

På tisdag är det nationella i svenska! Är inte det minsta nervös.. finns inget att vara nervös för liksom. Bara att läsa frågorna ordentligt så ska det väl gå.. Eller ok är lite nervös. FÖR TIIIDDDEEEENNN!!! Vår lärare berättade att 2 killar (förra året alltså) ifrån vår skola inte hann göra dom 3 sista sidorna. OMG?! :'( Lite leeeskigt.

Ska dra nu, puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEEET ÄR LÄÄÄÄÄT :)

2009-02-02 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0