Skola<3

Haha sa ju att jag var glad idag, men det vände snabt. Eller nej, var glad ett tag. Dom senaste 2 timmarna har jag varit skitsur på alla, men det kanske är för att jag är väldigt trött. Tänkte titta på film nu. Saw V. Ensam. Hihi. Har inte sett den. Oj vad mycket punkter. Aja. Kul. Fåååååååååååår inte somna för då kommer jag icke kunna somna ikväll.. Efter jag har kollat på filmen ska jag plugga SO och NO iaf :) SO är ju intressantaste ämnet just nu iaf. Andra världskriget :)


Jag. Nu. Fniss. Inte kul.

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

jo visst va den fin 49:- från gina :D

allt bra idag ?

2009-01-20 @ 14:34:46
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Donken toan.

Naiz!

2009-01-20 @ 18:40:51
Postat av: Anonym

Låt mig kommentera? Jag meanr inget illa.

2009-01-20 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0