Något fel

Vet ni vad jag fick reda på igår?!?!?! Vi ska ha nationella i NO. Alltså ååååhh.. Vet att jag sa att jag fattar allt, och det gör jag. MEN bara det som vi håller på me just nu :P Fysik. Atomer. Men det kan ju komma vad som helst på det där jävla provet liksom.. det sög ju. IG :( Förresten så sa våran lärare att om man har t.ex VG i svenska men får ett starkt G på nationella så kan man ändå behålla sitt VG. MEEEEN så säger hon att det är typ nya regler ch att om man får IG på ett prov så är man kööööööööööööörd. KÖRD! Inte för att jag tror att jag kommer få IG men ändå :P Blir ju nervös.

OK nu ska jag inte blogga mer idag, bara vila.

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

det lät juh inte alls bra :S hoppas du blir frisk snart :)



jag har just fått en blogg design till en köpare :)

2009-01-21 @ 17:44:15
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0