Lite skratt

Dom där stentvättade jeansen jag pratade om var ju fula. Hehe. Köpte ingenting. Testade många jeans men det var inga som jag gillade. Bajs.

Hahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! När jag gick och trallade lite sådär så ser jag victor L! Jag ser att han tittar på mig så jag måste ju säga hej liksom. Men vad gör han?! Precis när jag ska säga hej så tittar han bort??!!?! VAAaAAAAA!??!?! den jäveln tittade bort?!?!?!
Sen får jag ett sms av honom där det stod "Hej, är du i täby?" Hahahaahahahahahahahahhhhahaahhahahahahahaahah!!! Och sen kallar han mig feg för att jag inte sa hej..? Jävla kissunge.

Fockoffhei.

Kommentarer
Postat av: schara

jag hatrar när folk gör sååååå!!!!!!!!!!!!!!!! eller typ om man säger hej till nån och den skriver sen bah: "såg dig i dag" man bah WTFWTFWTF

2009-01-07 @ 15:25:08
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha jag trodde ju inte de va du ju, kul o säga hej till fel!! :D

2009-01-08 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0