Knights of cydonia

sweet sour sauce on your pussy. USCH!!! DUndudunudnu!!!!!!....... -.- victor TYCkte att jag skulle skriva det. dUnnn dunn udunnn!!!!! Jag ligger i en skön säng atm. Idag har man väl gjort det man är bäst på. Den som gissar rätt på vad det är får en länk. Någon som vill ha mina 10 läsare kanske?!?!?! Tänkte väl det.

Vill lägga in youtube klipp men hur fan gör man det då? Någon som kan lära mig? Även den som gör det får en länk.
Sophie vill att jag ska göra en videoblogg :D Har dock ingenting att filma med.. :( Skulle ändå inte varit något roligt för jag skulle bara ha varit som Nenno!!!1!!!>! Skämta. men blä på henne. Nej nu ska vi inte vara elaka, för då får man det rika folket på sig :) Ska fan kopiera ett inlägg hon skrivit som jag skrattde mycket åt!!!! Vänta.

Så!!
"Woho nu är jag hemma och inte är jag glad heller. Jag är tvungen att åka blåa linjen för att komma till praktiken och komma hem. Det suger rejält!! Där kommer jag med min kappa, med mina smycken och med min väska och skor och kläder och så åker man med länningar. NEJ, usch så ytlig jag låter. Men det handlar om vad jag känner. Jag känner att jag inte passar in där, alls. Jag är en fin flicka och det vet ju alla som känner mig. "Du är den där fina flickan", "Kan du sitta här fina flicka?". Sånna kommentarer får jag av mina kompisar. Obehagligt att åka blåa linjen."


Nu är det någon som kommer få dask :D


SmeK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0