G to the odis

HeJ

Kom precis hem. Varit i stan och träffat Sophie och Johan. Trevligt! Köpte iaf asmycket godis :)

Haha juste skulle ju berätta vad som hände igår.. Jag har(eller förut. Igår) 4 stycken nummer på min mobil som är +46073.... blabla.. alltså jag har inte orkat skriva vad dom heter. Har tänkt att jag har koll på vilka det är ändå. Iaf, så har jag en kille på min msn som heter Joakim och han var en av dom där som jag inte hade orkat skriva vad han hette. Haha så smsade jag med han(eller som jag trodde var) typ hela kvällen. För att vara lite n00b kan jag ju skriva vår konversation..

Han: Vad heter du på msn då?
Jag: Eh.. du har min msn?
Han: Nej det har jag inte.. vad heter du?
Jag: Jo, men jag heter la... blabla...
Han: Okej, då addar jag dig nu.
Jag: Men du har ju mig redan?!
Han: Nej!
Jag: Haha okej, vad heter du då?!
Han: Anton?
Jag: Hhahahahhahaahhahhah aahaha vaaa?!?!?!?!?!?! Hur fan fick du mitt nummer?
Han: En som jag inte känner skickade ditt nummer till mig.

Konstigt bre?!?!?!!???!?!!?!? Blev lite rädd.
Jaja, nu är det lasagne! PuSs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0