Fel person

OK, tog bort det förra inlägget jag skrev..

Hej btw :D Idag har jag varit hemma för jag har väldigt ont i huvudet och är förkyld. Har tittat på transformers och.. kommer fan inte ihåg.. skitsamma :)

En grej bara.. Om man inte vill ha med en person att göra, varför läser man då dens blogg? Tycker inte ni att det är lite konstigt? Till och med kommenterar liksom.. Tycker att det är väldigt konstigt alltså. Jaja idag ska jag P L U G G A. NO är kul ju.. Helt seriöst. Det blir fan kul om man fattar och nu fattar jag ALLT! n44bsssss :)

Dettta inlägg har tagit mig ungefär 30 min att skriva.. Det betyder nog att jag inte har något att säga så.. Puss!


2095. Bebi.

Kommentarer
Postat av: E

Haha ja jag misstänkte det =)

2009-01-19 @ 15:41:05
URL: http://3melie.blogg.se/
Postat av: Julia

snygg kamera ;) Fast Canon är bättre

2009-01-19 @ 18:50:45
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0