Ett stycke spott

Hej uttrar.

Sitter och pluggar vettni. Svenska. Oj så underbart. Nej men det är inte allt för tråkigt. Ska först läsa en text och sedan svara på olika frågor. Har valt att svara på MVG frågorna så dom är lite krångliga, men det går :) Det ska dock in om 2 veckor så det är chill liksom. Skulle egentligen behva plugga NO men man kan ju ge sig fan på att jag glömde boken i skolan. Haha förresten så var det en kille i 6an som spottade på en kille i min klass idag? Alltså vaaa?!?! Vem fan spottar på någon? :P Förresten var det catfight i min skola igår :D Men jag missade det :88'8'8'(:(*(*(((* Ville se. Hahhahahaha... Det är så jävla kul med det där, för ena stunden är dom "bästisar" och sen kallar dom varandra för hora. OcH SeeEeNNN LOOOVAaddeeE HeeNNeess PPoojjKKvään Att KuTTaa(?) DeeNN AnndRAA!! Då kanske man får se lite action ändå. Nä... Vill inte att dom ska slåss. Men det är kul när tjejer slåss.. ellEERr RIVS!!!

Gotta go :D Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

plugga på!=) går det bra i skolan då?=)

2009-01-22 @ 19:11:40
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0