es u se kå


MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad snygg jag är. Ser ut som att jag har 2 fingrar och jättemycket smink. HIHHHIHIHHI!! Min nya pose. Snygg. Jävlar vad snygg.

Alltså tänkte på en sak.. Om någon säger någonting taskigt om mitt utseende så blir man ju kanske lite ledsen. Såklart. Meeeen, det går ju över fett fooooort!!! Men om någon säger att jag är typ egoistisk eller kanske dum, DÅÅÅ DÅÅÅÅÅ blir det ett jävla liv. Nej men alltså blir mycket ledsnare om någon skulle säga att jag är elak än att jag är ful. Oki?

Tror att det är så bara för att jag kan hålla med lite om att jag är ful (NEEEJ vill inte att ni ska skriva "men du är jättefin") men jag kan inte hålla med om att jag är elak. Tycker inte det. Tycker att jag är sneeeeel... Den som påstår annat ljuger :(
Typ. Kan vara lite fkjglekgrelk om någon har varit elak mot mig.. Ok, mot vissa andra som inte gjort något :( MEN GUUUD, vilken jävla dubbelmoral.. Jag är ju inte alls snäll.

Ska vara snäll.

Nu ska jag lära selma göra en volt, hejdå.

Kommentarer
Postat av: tobias

snel hest <3

2009-01-13 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0