Besserwisser

Hej.

Vill spy på folk som tror att den vet allt. Vet myyyycket mer än vad alla andra gör. Hur dom hela tiden ska upplysa en om deras kunskap. Spy. Spy. Spy. Spy.

Vad fan betyder b00bzor förresten? En viss victor kallade mig det nyss. Han tyckte att det var konstigt att jag inte förstod.
Han visste inte själv vad det betydde så nu fick det bli tuttlisa. WoHo. Kalla mig tuttlisa. Eller kanske Lazzi?

En gång för ganska länge sedan så frågade victor om jag hette Lazzi i efternamn? HAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHA... Han trodde helt seriöst att jag hette Lisa Lazzi. Det skulle ju vara något :)

Fockoffeidå.

Kommentarer
Postat av: du är tuttlisa :)

bläh bläh och åter blä , lisa lazzi aka tuttlisa :D

2009-01-13 @ 18:34:07
Postat av: tobias

hahaha :D du skriver fan bra saker lisa :P

2009-01-13 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0