Ajaj

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AAHAHAHAH.. AAAHAHAHAHA!!! tänker liksom på en sak. En gaaaaaaaaanska så rolig sak. Kanske ni märkte?! Jag och min syster är så sjukt jobbiga mot våra föräldrar. Förstår inte hur dom orkar med oss. Vi är så odrägliga. Hahahah.. Idag när vi åt middag så sitter min far och min syster och skriker åt varandra (Detta är inget ovanligt). Så tar min syster upp ett glas i handen och säger "VILL DU HA DEN HÄR I HUVUDET ELLER?!???". Är det normalt? En annan gång var för ungefär 2 år sen. På den tiden hade vi bara en data. Aja.. Jag satt iaf vid datan och min syster ville nämligen sitta där. Men jag var kung i huset och tänkte inte ge mig så vi började att brottas. Så kommer mamma in i rummet och säger "Men sluta nu Elin, du vet att Lisa är starkare". Det kunde inte elin ta så hon tar upp ett äpple och sular den mot mammas håll. HAHAHAHA så splaassshchch åkte den i i väggen (hon missade, HEhehEheHEeh!!) och det rinner lite gegga längs väggen.

Får jag bo hos dig Tobias?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0