80 år

HeJsAn!

Inte orkat skriva idag för jag har varit lat. Typ. Det var trevligt igår. Vi åt på en restaurang först och sedan gick vi på cirkus cirkör. Ibland var det lite tråkigt. Faktiskt. Men alltid kul att träffa min morbror och hans fru, som förresten väntar barn. MHIHHIHH KUL!!!!!

Jaja idag har jag inte gjort ett piss, har haft sjukt ont i ryggen.. Vilket jag fortfarande har. Så fort jag sträcker på mig för mycket, alltså inte går ihopkurad( HHAHAHA) så får jag ont i ryggen? Så jävla dålig hållning. Är fast i en 80 årings kropp. Mjau.

Här tog det stopp. Suttit i en halvtimma och funderat på vad jag ska skriva. Det sög ju.

Alltså måste börja ta mer bilder med min kamera så att ni kan få se bilder! Nakenbilder. Fast jag suger på att ta kort men haaaaaaaaaha vem bryr sig. Kanske en snopp. 500 olika sorters snoppar tänkte jag och sophie åka till idag, men hon bangade! Nej Ok, jag var för seg. Och hon är sjuk. Känner mig också sjuk.......... :(:(:((:(:((:

HeJdÅ!

Kommentarer
Postat av: hemli

kåta jävlar :o

2009-01-10 @ 23:45:59
Postat av: tobias

min snopp får du iaf inte fota :O

2009-01-11 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0