Wipe that smile off

Aloha. Alltsåååååå orkar aldrig skriva längre. K?! Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Segertåget. Idag ska jag till stan med Sophie?! Hon är inte inne på msn.. Får skicka iväg ett sms till henne. Ikväll så frågade min syster om jag ville med på fest, HIIIIiihihiHIHI. Tänkte ta med Sophie.. Kom dock på att vi har andra planer för ikväll så det bajsade ju sig. Majsmycket. Det får bli en annan gång....................... :) Vet att jag är tråkig men har man inget intressant liv så ja.. finns det inget roligt att skriva om. Jag tycker dock inte att jag har ett ointressant liv.. Skriver dock inte allt som händer för då skulle vissa inte bli glada. Neeeeeeej. Aja, TjA.


Vet inte om det är någon som har mitt nummer här, men jag vill INTE ha sms på natten. Alltså jag DaMpAr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ds. HIhihIHIhihiH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0