Q

Har jävligt tråkigt så jag gör en lista, hehehhe!!!


Skulle du vilja vara längre?
Nej, min längd är sexi.
Skulle du vilja väga mer?
Nej.
Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut om du har någon?
Hhahahahhaa nej?!
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Med en kändis nej!
Skulle du vilja dricka dig full just nu?
Nej :(

KAN...
Kan du röra på öronen?
Nej det kan jag icke.
Kan du slicka dig på näsan?
Ska testa..      NEJ.
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ojojoj ja. Fan vad jag kan kolla i kors.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ibland.
Kan du vara på fest utan att dricka?
Om det inte bjuds på saft så kommer jag inte!!!!
Kan dina vänner lita på dig?
dom kan lita på mig<3<33<3
Kan du tänka dig att pierca naveln?
JA! :)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Men jaaaaaaa.

 HAR...

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja :'(
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?
HIhihhhi ja.
Har du ett syskon?
Ja. En sistaahhhhh!
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Vet inte?!
Har du redan tröttnat på de här frågorna?
Nej.<3
Har du funderat på att någonsin testa droger?
Nej.
Har du ljugit på någon fråga än?
Det är jag som är myttarN'

VEM...

Vem är din absolut bästa vän?
Soffangirl93.
Vem älskar du?
Klotjohan.
Vem pratade du senast i telefon med?
Min syster.
Vem skulle du ge bort en miljon till om du var tvungen?
Mor min.
Vem är snällast i världen?
Det måste fan vara jag.
Vem vill du prata med?
Robert!! HiiHIHHhi.
Vem vet allt om dig?
Ingen vet allt, men Sophie vet mest.
Vem strulade du  med senast?
Simon, hehhehehheehe!!
Vem kan berätta allt för dig?
Alla.
Vem kan du berätta allt för?
Sophie och Tobbelito.
Vem hatar du?
Jag hatar ingen :)
Vad blir ditt namn baklänges?
Asil
Har du gjort en snöängel i år?
Nej.
Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus?
Alltså nej.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja :)
Första sporten du gått på ?
Är scouterna en sport?
Minimorötter eller pommes frites?
Inget! *DisSaRn*
Vad längtar du mest efter till just nu?
Vår.
 hur gammal har du tänkt bli?
79 år och 364 dagar.
Har du haft vattkoppor?
Jag tror fan inte det.
Vad drömde du i natt?
Don't remembaahhh
Vad åt du senast?
Ett popcorn. 
Höga eller låga strumpor?
Låga.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att få bröstcancer. Helt jävla seriöst!!!!!!!!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Om det finns en bild <3
Bikini eller baddräkt?
NaKeN
Är du mörkrädd?
Njaaaaaaa...
Har du någonsin haft på dig ett par trosor?
Nepp.
Riktig gran eller plast?
Ritkig.
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt.
Godaste drickan till frukost?
Spenatsoppa.
Vill du bli president?
Nej!
Har du spelat tjej i en teater?
Spelade rödluvans mormor en gång.
Duscha eller bada?
Duscha.
Har du gråtit i skolan någon gång?
Ja. Det var i femma. Amanda slog mig.
Hur tar du dig till jobbet?
Till skolan så går jag.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej.
Sjunger du på toa?
Nej, aldrig!
Vilken färg har din jacka?
mörkblå.
Är du höjdrädd?
Som fan :(
Vilket land vill du åka till?
Thailand.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Sophie skrev: knyla i ala hållll?       HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...
vad ska du göra NU?
Skicka ett sms...
pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nepp.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja!
Är du polare med grannarna?
Polare och polare.. Säger hej till dom.
Vilka språk talar din mamma?
Svenska. Hon kan även EnGeLsKa.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
HIHIihhih mitt öra?
Har du äggat någon?
Öhhhhh a?!?!?
Har du varit utomlands?
Ja :)
Var är dina syskon just nu?
Min syster sover i sitt rum.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Kommer inte ihåg.
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Sluta :)<3




Det var väl kul??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0