TröttiZ på massa

HeHe tja! '

Typ inte orkat skriva men nuuuuu jävlar.. Kan berätta en ganska patetisk sak som hände mig och Sophie i lördags.. Vi går in i tunnelbanan och sätter oss. Bredvid oss sitter två stycken thaipojkZ. Alla som känner sophie vet nog att hon kan thai? :P Aja iaf så säger dom: Fan vad snygga... På thai då. Aja sen så bara lalalalaalala och sen säger Sophie: Vi går dit upp och tar pendeln mot blablalbla... Hahahahahhaah så säger dom: Jaha, dom ska dit upp... Vi följer efter dom!  Hahahhahaahahah sen så följde dom efter osss..... Heheheheh..he.!!! Seeeeen så gick vi till tha donk och satte oss där och helt plötsligt så sätter sig en kille bredvid mig. Han bara sitter där, han säger inget?!!?!? Sen gick han och efter 5 sekunder kommer han tillbaka.. Bara sitter där.. Så kommer hans kompis och säger: Stör han er eller?!?!?! Då är man lite kattiiiZzz och säger: Eh ja!

HehhhHEEHhE!!

Nej men vet inte vad jag ska skriva.. Kanske borde ha mycket att säga men det har jag faktiskt inte.. Mja... Vi hade iaf ett matteprov i måndags.. Tror att det gick bra. Det kändes bra. Har prov igen i matte i morgon, B-del då alltså. Känner mig inte lika taggad på det... Massa konstiga uträkningar och vette fan.. Glömde att ta hem miniräknare så kan inte plugga.. Synd. Ja, kanske lite. Eftersom att man inte kan plugga på matematik kanske man borde vara duktigt och plugga annat? Svenska kanske.. Japp det borde jag! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0