Msn. HihihhHIHI!!!

Sophie: Men följ med mig :D HehEheHEH.
Lis: Klart jag följer med till götet. Visa vägen <3333<3<<<3
Sophie:Ska vi gå? Alltså till fots?
Lis: Ja <33<<33<3
Sophie: Braaaaa. Barfota forever!
Lis: 4-evahww!!

Såååååååååååååå jävla kul............................... Hi. Hi. Hi. Hi.

Våra konversationer brukar se ut såhär fast en aning roligare. Ibland får vi till det och oojojojojojooj vad kul allt blir då. Ni som inte känner mig och Sophie kommer aldrig uppnå den höjden av skratthet. Nej fyfan, det kommer ni inte. OCH det vill vi ju inte?!!!!?? Ni kan få tjefa os, HIhihihhi!!! Bjaja at koma z<3<3<33

Ok lite serri här nu då. Har inte läst ut boken. HAHAAHAHHAHAHA HA AHHA HAAHA.A.A AHHAA HA.A..AA.A.A HAHA AHHAAA HAHHAA HAHA.A.AA HAHA H1!!! Nej men helt seriöst får ångest.. Gjorde typ 5 frågor idag!?!?!?!!??! Nu kommer väl evvepevve (HihHIH min lärare) få djamp. Nej men OK. Tills på onsdag måste jag väl antagligen göra en en redovisning på spanskan, fast man ska prata på svenska (?). Hahahhahah det var några i min klass som tydligen skulle få snacka om potatis. <3. Sen har jag engelska och massa svenska frågor som ska in. Just det.. En SO redovisning har jag också på onsdag :P. Men allt löser sig vettni. Det som är så jävla underbart.

Detta inlägg blev ganska långt ju! Sånt gillar vi! Smek på lillfingret, hej.


Kommentarer
Postat av: lissssssaaaaaaaappeeleleldlldaaaaanannanann!

haaaaaloooo?! potatis OCH MAJS faktiskt!

2009-02-02 @ 08:28:30
URL: http://fernandoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0