Lurad av mig själv

Hej. Hehe orkar typ aldrig skriva, men nu ska jag vara duktig. Idag hade vi nationella och det gick bra. Eller det kändes bra iaf. Sen hade vi lunch och sen fick vi gå hem! Så jag gick hem, la mig och tittade på film och somnade. Vaknade en timma efter att jag somnat och kekade. Nu sitter jag här. I ett par mjukisbyxor. Det står lisa på rumpan hIHIHhiHIHIHI!!! Nej men det är faktiskt våra sånna här.. Vad ska man säga? Aja sån här skit man får i 9an. Ska få tröjan imorgon :) Kommer fan inte ihåg vad jag valde att skriva där. Något simpelt som lis kanske. Ja det tror jag.

Andrea tyckte att jag skulle skriva ett inlägg som handlade om henne. Bra saker då.

Okej.. Andrea är väldigt zöt, glad, snel, rolig, häst och underbaR! Där har du andrea. Hoppas hon kommer vara glad på mig nu i skolan... Orkar inte att du ska ata mig så mycket :(:(:(:(:(:(:((:(: :'(  

Hahhahahahaha visst tror ni att jag är MoBbAd? :) Nej men om jag inte kände denna person som skriver denna blogg så skulle jag tro det.. Skriver ju att folk säger att dom hatar mig och en börjar jag att liksom: HIhiHIHHI men dom menar det inttEEee<33333

Men alltså jaaaaaaaaa... Ni kan få tro det. Eller nu har jag typ sagt att jag inte är det, men jag lovar är det :P Hellt serri. :( Någon som vill vara min vän? Jag vill i alla fall vara din vän. Spelar ingen roll hur du ser ut, hur gammal du är eller om du inte gillar mig <3333 hihihi.

Nej nu räcker det.. Ska i alla fall dra till centrum nu och köpa mig lite godis. Lite tjevligtt sådärjaa..



Är man snygg så är man. Oj. Död.

Kommentarer
Postat av: andrea

WIEWIEWIE jag rockar och du med fast du rockar rockringar



jag är jetetrött



lis

lis lis

lis lis lis

lis lis

lis

2009-02-05 @ 20:03:15
Postat av: Anonym

jag tycker du ska skriva ett inlägg om mig :D

2009-02-08 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0