fan vad sweet!!!!

Oj............... Vaknade nu. Man får väl göra det bästa av situationen och leva nattlivet för en nattiz.

Alltså jag funderar på om jag ska stänga av datorn och försöka sova, men jag kommer antagligen inte somna förrens typ 5 och då kommer jag vara jäääävligt trött när jag ska gå upp.. Man kanske skulle ta en liten sån där chokladruta eller vad det heter.

Detta hände mig en gång förut... Jag vaknade klockan 01:00 och var vaken tills skolan började. Vet ni? Det vad ASNAJS!!!! var ju inte ett dugg trött på morgonen!:D Var dock väldigt trött efter skolan men skitsamma... Har bara sovit 4 timmar nu, men det ska nog gå :)

Snart började det tråkiga typ.. Andrea gick nyss och lade sig och snart drar väl Sophie med. Från msn då alltså. Då får man titta på lite bloggar och sedan när man har tittat på alla bloggar som finns och datorn har plötsligt blivit tråkig så får man gå och titta på tv. Där finns det aldrig något att titta på. Jo, nu kanske. CSI typ! Men SEN, ojojoj sen ja!!!! Då finns det inte mycket att titta på. Då önskar man att man sov sött i sängen sin.

Det är förresten en kille här, Detta är något som gör mig väldigt irriterad!! Brukar alltid gå upp i underkläder (Heh) men nu kan jag inte det! Fattar ni hur jävla irriterande det är??!!?!?!!? Att behöva ta på sig något innan man lämnar rummet! :'( Måste liksom stå i mitt rum och tänka "Fan.. Vad har jag glömt?!" Jo lisa, kläderna har du ju faktiskt glömt.

Tänkte publicera detta nu, HIhhihiHIIHI!!! Ska försöka blogga bättre mina uttrar, Puss!

Kommentarer
Postat av: Embla

Jo, grund och botten känns det som avundsjuka. Men fan, det är svårt att inte ta in ord. Men era kommentarer väcker en gnista fakstikt, ohc dte är skönt att veta om att folk som jag inte känenr bryr sig otorligt. tack!

2009-02-23 @ 12:23:26
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0