Christer är dullig

Hej. Ska försöka skriva ett någorlunda "normalt" inlägg. ´

Snart är det ahd. Orkar inte skriva det. HeHEhE. Nej men den där dagen är så jävla överskattad, tycker ni inte?!

Haaahaahah kan berätta en sak som hände för typ 2 år sen. Eller jag tror att det var 2 år sen. Iaf så finns det en kille i min klass som heter Christer. Han gillade någon och jag ville veta veeeeem. Så jag gick runt hela veckan och sa: Men Christer snälla, säg vem du gillar!!?!?! *HuNdöGoN*. NEeeeeej han tänkte inte säga. Jo på ahd skulle jag tydligen få veta ja. Hahah iaf så blev det ahd och vi hade gympa som sista lektion. När lektionen var slut så går jag och Sophie hem och precis när jag och Sophie ska skiljas åt så kommer Christer springades. Så ger han mig en chokladask och säger att han älskar mig? HAHHAHHAHAHAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAAHA AHA AHHAHA HA AHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAA..A AHHAHAAAAAHAAA.. AHHA och jag svarade "okej"

Kommentarer
Postat av: andrea

värt att tillägga är att han gjorde EXAKT samma sak till mig året innan men det bästa var att då bockade han när han hade gett mig chokladasken. Best day ever! jag garvade som i i helvete till svar

2009-02-05 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0