Bio, korv och en stjärna

Hej mina små uttizZar!!!

Igår var jag med sophie. Vi tittade iaf på bio. I taket lyser stjärnorna vettni! Bredvid mig satt det tre fjortisar :(:( Aja iaf så hade jag och Sophie råkat sätta oss på fel platser så när dom som skulle sitta på Sophies plats kom så frågar tjejen som sitter bredvid mig: Ärrr ddewwtt nååoott problleemmww ellleehh??!?! Jag: Eh, aa.. Alla som sitter på den här raden måste flytta ett snäpp. Hon: Okeehjhjjjj är duu medw dom? Ja; Nej. Hon: Meeehhnn dåw är detww ingetww problleemmww?!?!!!!!?!?!?..  Så satte hon sig och började titta på Duken(?) igen. Hhahhaha vaa... Så då fick dom som skulle sitta på Sophie plats gå och sätta sig någon annanstans. Hehe. Och när filmen hade börjat så skrattade dom när det var sorgligt?!!?!???! Typ tje ba Hållkkäääfteennn.. Sånt gillar vi :) Nu fick ni ett tråkigt inlägg att läsa, men bättre än ingenting :) Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0