Bajk

Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.


Igår: Grillade med 100 personer<3 Nej men dagen började med att jag gick upp, åt frukost, klädde på mig.... Sånt man brukar göra.. När klockan var typ halv 12 så gick jag till min far och skulle hämta pengar. Min far hade nämligen lagt 200 kr där som var MINA. Den ena hade min syster redan tagit, det visste jag. Jag gick iaf dit.. låser upp och går in i köket. Men VART är hundralappen? Va? VA?! Tror ni inte att den jäveln har tagit den andra då också eller? Jo, såklart hon hade. Blev liiiiite upprörd och ringde min far... Upptaget, SÅKLART. Ringde igen och igen.. och tillslut så svarade han. flipppflippppppp.. Gick sen och mötte Sophie nedanför mig och gick till centrum. Mötte far där, fick pengar och åkte in till staden. Åt lite cheesburgare, drog ner till vattnet och åt glass. Drog sedan hem.. Åt middag..
Tänkte dra ihop lite folk igen och grilla vid norris, men det var redan folk som skulle grilla vid badberget så vi bestämde oss för att åka dit.
Efter middagen så kom Sophie förbi mig och vi drog ner till centrum. Gick in till konsum och väntade på Felicia och Amanda... Aja orkar inte berätta mer.... Felicia, Amanda, Lisa, Sophie Lö, Elin, Andrea (Glömt nån?) kom efter ett tag så gick vi till tåget och.. åkte. På tåget mötte vi Johan, Gustav och Skinkan.. Vi gick med dom till stället dårå. JÄTTEstor brasa var det<3 Frös som fan............ Det kom fjortisar, spydde... Drog hem... Det var den dagen deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nej men det var väl mys. Kanske. Lite.

Hej igen. Mår ni bra? Varför är det ingen som svarar när jag frågar?!?!?!?!??!?!

Idag har jag inte gjort ett baaajs. Skönt. Just nu tittar jag på Ironman. Vill gå och köpa godis men orkar jag det? Nej. Det borde finnas sån är grej så att man kan ringa ett ställe så kommer dom med godis? Som med ringpizza alltså. Softt... Hehe soft.. Fina ord jag använder. Hhgjek-lrcebhh.. :) PIssssss.sss.ss..


Kommentarer
Postat av: andrea

JAG MÅR BRA, TACK!

2009-04-09 @ 00:27:57
Postat av: maria

du glömde mig. nu kommer jag att gråta mig själv till sömns. fyfan alltså :'(

2009-04-09 @ 00:30:31
Postat av: lisa

jag mår utmärkt! :D

2009-04-09 @ 09:29:22
URL: http://http//fernandoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0