chillerill on the hill

Hahahahaha va?! Varför har jag så många besökare fast jag inte bloggar? Jaja hur mår ni? Jag mår väl bra.. Fast var hemma idag. Har väl inte hänt så mycket egentligen..En fin sak har iofs hänt, men det tänkte jag inte ber'tta om! Har haft nationella i matematik btw! Trodde att jag skulle få IG. Det var svårt.. MYCKET svårare än 92'ornas. Aja, pratade med min lärare och hon sa att mitt prov var okej, alltså jag hade inte fått IG. Hehehe... Har ju G i matte och satsar inte på att höja mig, så bara jag får G är jag nöjd :) Fick förresten tillbaka en hemtenta i SO. BLIR SÅ JÄVLA SUR! Jag tror att min SO lärare hatar mig.. Jag tyckte att jag hade gjort den skitbra, men ändå fick jag G+/VG.. Äckel... Men jag skulle höja mig ändå, så det är väl chill................................................................... Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0